Accueil site du lycée Simone Signoret

Règlement intérieur. Résultats aux examens. Place du 14 Juillet. 77000 Vaux le Pénil. Tél 01.60.68.24.64. Fax 01.64.09.30.63. Bienvenue au lycée Simone Signoret. Le mot de la proviseure. Toute la communauté éducative est centrée autour de valeurs fortes et humanistes. Le lycée na pas dautre finalité former des citoyens libres et éclairés, nayant pour guides que le savoir, lexigence, lassiduité et la ponctualité. Bienvenue dans nos établissements. Les élèves doivent obligatoirement. Accès au si.

OVERVIEW

The site lycee-signoret.fr currently has an average traffic classification of zero (the smaller the better). We have downloaded ten pages within the website lycee-signoret.fr and found two websites associating themselves with lycee-signoret.fr.

LYCEE-SIGNORET.FR TRAFFIC

The site lycee-signoret.fr has seen variant quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for lycee-signoret.fr

Traffic ranking (by month) for lycee-signoret.fr

Traffic ranking by day of the week for lycee-signoret.fr

LINKS TO LYCEE-SIGNORET.FR

WHAT DOES LYCEE-SIGNORET.FR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lycee-signoret.fr Mobile Screenshot of lycee-signoret.fr Tablet Screenshot of lycee-signoret.fr

LYCEE-SIGNORET.FR SERVER

We identified that a single root page on lycee-signoret.fr took four hundred and sixty milliseconds to download. Our crawlers could not detect a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
164.132.235.17

We detected that this domain is utilizing the Apache operating system.

Accueil site du lycée Simone Signoret

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site lycee-signoret.fr states the following, "Bienvenue au lycée Simone Signoret." I noticed that the webpage also stated " Le mot de la proviseure." They also stated " Toute la communauté éducative est centrée autour de valeurs fortes et humanistes. Le lycée na pas dautre finalité former des citoyens libres et éclairés, nayant pour guides que le savoir, lexigence, lassiduité et la ponctualité."

SEE MORE WEB SITES

Lycée Simone Weil

Associations des anciennes et anciens du Lycée. 08 h 30 à 12 h 30.

Lycée Saint Marie de Nevers 31 - Accueil

LYCÉE SAINTE MARIE DE NEVERS. 05 61 23 13 14. 05 61 13 71 12. Oxatis - création sites E-Commerce.

Lycée Saint Maurice Notre Dame des Champs Lycée Saint Maurice Lycée Saint Maurice Notre Dame des Champs

Lycée Saint Maurice Notre Dame des Champs. Que tous les enseignants e.